Autore: a.merenda Topic: Zù Ninu, zù Tanu ed il fisco italiano  (Letto 2595 volte)

0 Utenti e 1 Visitatore stanno visualizzando questo topic.

Offline a.merenda

  • Global Moderator
  • Scrittore del Forum
  • *****
  • Post: 1.988
  • Sesso: Maschio
Zù Ninu, zù Tanu ed il fisco italiano
« il: 12:35:51 pm, 16 Ottobre 2009 »
  • Publish
  • Zù Ninu, zù Tanu ed il fisco italiano

    Ai quattro canti.

    ZN:  (grida) Taaaanu

    ZT: Cu schifiu è?!  Ah, ciao Ninuzzu, com’è?

    ZN: A comm’ha ’ssiri, mi stanu sucannu tuttu.

    ZT: bonu è ;-) . E siti dui: ti e Silviuccio.

    ZN: ma chi è ca rici. Stacu parrannu de tassi.

    ZT: Aaaaa….Se, raggiuni hai. Ma è mai possibbili ca comu ti movi tana ffari paiari. E u statu picchi t’addumanna soddi pe servizi pubblici, a regioni po bullu a provincia pe strati,  pi l’attività produttivi, i cumuni pi l’addizzionali supra a chistu e supra a chitru, e l’IVA ammucciata unni e gghie…

    ZN: bravu. Ma u sai a mia chi cosa m’ha capitatu?

    ZT: Sintemu.

    ZN: Mentri navigava col mio computer su intennnet, vidi che c’era un concosso pe giovini. Minchia! ,pinsai, bonu pi ma niputi è…Vaiu pi leggiri e di stu concorsu non si capiva nenti..

    ZT: E picchì tu nun ti ni vai ne pirsuni giusti? Ci su chitri ca fanu stu travagghiu e ca ti fanu picchiari i finanziamenti..

    ZN: Se, accussi appoi, a parti i tassi, c’hai ‘ddari i soddi macari a itri.

    ZT: accussi è. Chitri ana sturiatu e perciò ponu fari stu misteri.

    ZN: Si. E dopo cana finutu di sturiari, accuminciunu a sturiari commu ponu manciari supra e spatri i l’autri..

    ZT: Sempre cu sta polemica..E c’ha voi finiri ora. Perciò, comu ti finiu cu ssu fattu?

    ZN: E allura chi fazzu polemica pi nenti? E’ iutu na sti soggetti cu ma niputi e c’hai rittu: “ma com’è ca funziona ca a storia? E’ veru ca si addumannu ‘ncontribbutu pi cuminciari a travagghiari autonomamenti e aviri na basi economica pi paiari binzina, telefonati, affittu etc c’hai turnari metati de sordi o statu sottoforma di tassi?

    ZT: E chitru chi cosa t’arrispunniu?

    ZN: U dutturi mi rissi testuali paroli: “Ma guardi, non è come lei crede. Le cose sono più complesse di quelle che possono apparire. Le tasse sono una cosa bellissima e civilissima e fungono da autofinanziamento di una comunità al fine di poter offrire servizi pubblici adeguati. Si sbaglia se la pensa così. Glielo dico io che ho studiato queste cose tanti anni”

    ZT: Chi t’hao rittu iu? Chitri su dutturi..E tu, chi ci ricisti? Scummettu ca facisti polemica commu o solitu toiu.

    ZN: Iu? A quali…Ci rispunnii: “ma comu po ssiri ca si tu mi runi n’contribbutu di 10 soddi i ti nn’ai turnari n’arreri 4. Scusa, si tu si u statu e mi voi aiutari damminni direttamenti 6, e i “dutturi” ca servunu pi fari aviri ’ssi sordi i pai direttamenti tu (statu-regione-provincia-comuni); macari accussi arrispammiassi..”

    ZT: E itru?

    ZN: (canta) Itru m’arrispunniu…stu gran duluuuuuurii. In pratica mi rissi: “ma guardi che lei, così facendo, non fa altro che rimpiangere uno statalismo della peggior specie dove il mercato non veniva preso neanche in considerazione….E’ forse lei uno di quei…mi vengono i brividi solo a dirlo…comunisti?!

    ZT: Matri mia. Cu sapi chi c’ha rispunnutu….Già mu ‘mmaginu…

    ZN: Iu ci rissi ca a itru c’haono ssittatu na ssa poltrona e ca nunn’hao caputu nenti di comu aussuru funzionari i cosi…E’ possibili ca u ma travaggiu a ffiniri na sacchetta di genti ca ppoi di servizi mi ni runa picca e nenti?

    ZT: A mia mi pari, inveci, ca chissi ana caputu tutti cosi e ca tu si ancora u fissa ca criri ne cosi giusti…

    ZN: Marooo, sempri pa depressioni tu! N’ama parrari di sti cosi si no i cosi mai canciunu.

    ZT: No, no..i cosi canciunu, pi nun canciari, però.

    ZN: E chissu è u dannu..Vabbè va, e macari sta iurnata ha passatu. A chi ura t’ha susiri dumani?

    ZT: E sei..E tu?

    ZN: Macari. Ma dumani nun mi susu. Domani non travagghiu, no, nun mi vestu, restu nuru e manifestu (cit.).

    ZT: Vabbè, macari iu va: http://www.tsrocks.com/b/bandabardo_texts/manifesto.html

    Offline Francesco Di Mauro

    • Global Moderator
    • Scrittore del Forum
    • *****
    • Post: 627
    • Sesso: Maschio
    Re:Zù Ninu, zù Tanu ed il fisco italiano
    « Risposta #1 il: 13:14:39 pm, 17 Ottobre 2009 »
  • Publish
  • E bravu u zu ninu e u zu tano ca comu sempri na du postu sa truvanu......
    Tomasi di Lampedusa docet.
    Queste sono le cose che ci terranno indietro dai paesi civili europei ancora per parecchi anni, qui si dovrebbe intervenire e sarebbe anche semplice, ma Silvio dopo la Daddario, vuole fare il ponte, dice per farci sentire più italiani. vero, noi con l'italia abbiamo centrato sempre abba stanza poco,
    Dategli il portere e vi farà godere,
    Cari zu tanu e zu ninu, ianca è, salute ai lettori
    e bravo a Spaventa

     

    Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 

    Facebook Comments

    Link Consigliati:
    Portale turistico per le vacanze a Siracusa e Provincia - vacanzesiracusa.com

    Increase your website traffic with Attracta.com
    Ai sensi della Legge 7 marzo 2001, n.62, il presente FORUM, non rappresenta una testata giornalistica in quanto sar� aggiornato senza alcuna periodicit�. Non pu� pertanto considerarsi un prodotto editoriale. Le immagini inserite, non sempre ma in massima parte, sono tratte da Internet; qualora la loro pubblicazione violasse eventuali diritti d'autore, vogliate comunicarlo e saranno subito rimosse.Il Gestore del FORUM, non � responsabile del contenuto dei commenti ai post, n� del contenuto dei siti "linkati"

    WOP!WEB Servizi per siti web... GRATIS!